Tandartspraktijk Amsterdam Zuid

De Praktijk

Welkom bij Tandartsenpraktijk Besth

Op zoek naar een tandarts in de regio Amsterdam Zuid? Onze praktijk Besth is gevestigd aan de Balthasar Floriszstraat, het hartje van Amsterdam Zuid, vlak bij de Roelof Hartstraat en de van Baerlestraat.

Stap gemakkelijk op de fiets en parkeer voor de praktijk, of kom met het openbaar vervoer. Wij liggen op loopafstand van metrohalte de Pijp. Ook met de tram bent u binnen 5 minuten bij ons in de tandartspraktijk in Amsterdam Zuid. De tram- en bushalte Roelof Hartplein ligt praktisch voor de deur.

Tandartsenpraktijk Besth is uitgerust met geavanceerde en moderne apparatuur die u zal helpen om binnen afzienbare tijd weer te genieten van uw gebit. Door de constante bijscholing van ons team op het gebied van tandheelkunde bent u verzekerd van de beste en meest effectieve behandelingen en nazorg.

Tandartsenpraktijk Besth biedt tandheelkunde van wereldklasse met tandarts behandelingen die zijn afgestemd op uw individuele behoeften en wensen. Wij streven ernaar om u de best mogelijke behandeling te bieden in een gastvrije en comfortabele omgeving. Onze patiënten worden altijd als familie verzorgd.

Onze zeer bekwame tandartsen bieden uitgebreide zorg voor volwassenen en tieners. De tandarts zal een persoonlijk behandelplan opstellen dat geheel is afgestemd op uw specifieke tandheelkundige doelen.

Naast standaard gebitscontroles en tandheelkundige behandelingen, zoals het plaatsen van vullingen, bieden we ook restauratieve tandheelkundige behandelingen aan in de praktijk. Denk hierbij aan herstellende en cosmetische ingrepen zoals het verwisselen van kronen en bruggen, en esthetische behandelingen zoals het bleken van tanden en facings.

Wij zijn trots op het brede aanbod aan behandelingen dat onze tandartsen in Amsterdam Zuid kunnen aanbieden. Naast bovengenoemde behandelingen hebben wij ook nog een zeer ervaren kaakchirurg en implantologen & parodontologen in  ons team. Deze voeren  specialistische behandelingen uit die parodontitis bestrijden en voorzien in de plaatsing van implantaten.

Bij Besth Tandartsen treven wij naar een voortdurende verbetering van onze zorg. Wij vinden het uiteraard belangrijk dat u tevreden bent, desondanks kan het helaas voorkomen dat u niet tevreden bent.

Wij stellen het zeer op prijs dat u de moeite neemt om ons te informeren over uw bevindingen, ook als deze niet positief zijn. Wij zoeken altijd graag samen met u naar een passende oplossing.


Als u niet tevreden bent:
U kunt uw opmerking, suggestie of klacht kenbaar maken bij de receptie, dit kan telefonisch of per mail. Vervolgens bespreken wij uw opmerkingen intern en nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.


Klachtenregeling
Wij proberen samen met u een oplossing te vinden. Mocht dit onverhoopt niet lukken dan is het misschien goed om te weten dat u gebruik kunt maken van de klachtenregeling van het KNMT, waar wij bij zijn aangesloten.

De klachtenregeling van deze tandheelkundige beroepsorganisaties voldoen aan de eisen die de Wet Klachtrecht Cliënten Zorgsector aan iedere zorgverlener stelt. De KNMT kan bemiddelen of overgaan tot (een formele) behandeling van uw klacht en een uitspraak doen. Aan de klachtenregeling zijn geen kosten verbonden. Meer informatie kunt u opvragen bij de KNMT.

C90 – “No Show”

Om ervoor te zorgen dat we de best mogelijke zorg aan al onze patiënten kunnen bieden, hebben we enkele belangrijke huisregels opgesteld met betrekking tot ‘no-shows’. We vragen vriendelijk om uw begrip en medewerking.

Als gewaardeerde cliënten streven we ernaar samen te werken voor een soepele afhandeling van afspraken. Het is de verantwoordelijkheid van de patiënt om de afspraak goed te noteren, deze op te volgen of minimaal 48 uur van tevoren af te zeggen.

Onze huisregels zijn ontworpen om de kwaliteit van de zorg te waarborgen en onnodig wachten op cliënten te vermijden. Werkeloos wachten kost ons en onze cliënten tijd en geld. Daarom hanteren wij de volgende regels:

  • Bent u verhinderd? Verzet uw afspraak dan minstens 48 uur (twee werkdagen) vooraf.
  • Deze eerste keer sturen wij u géén rekening.
  • Een volgende keer brengen wij de gereserveerde tijd wél in rekening.

Onze huisregels

Werkeloos wachten op cliënten kost ons en onze cliënten tijd en geld. Om de kwaliteit van de zorg te waarborgen, hanteren wij daarom de volgende huisregels:

  • De eerste keer afmelden is kosteloos.
  • Bij de tweede keer afmelden geldt een tarief van 1,75 euro per gemiste minuut, ongeacht de reden.
  • Bij de derde keer afmelden wordt het volledige consultbedrag in rekening gebracht.
  • Bij herhaaldelijke afmeldingen behouden wij ons het recht voor de behandelrelatie te beëindigen. Wij willen de beschikbare tijd efficiënt benutten en u en andere patiënten optimale zorg bieden.
  • Voor behandelingen waarbij aanzienlijke tijd wordt genomen, zoals alle chirurgische ingrepen, cosmetische tandheelkunde en endodontologie, wordt bij de eerste keer niet tijdig afmelden 100% van het begrote bedrag in rekening gebracht. Dit is ook opgenomen in de informed consent.

Om u te helpen met uw afspraken…

… krijgt u van ons een afspraakbevestiging per e-mail. Enkele dagen voor de afspraak sturen we u een herinnering per sms. Ook kunt u bij de balie een afspraakkaart meenemen. Bij twijfel kunt u ons altijd bellen of mailen. Alles beter dan een ‘no-show’.

Dit zijn kleine extra’s die we graag aanbieden als service aan onze patiënten.

We begrijpen dat onvoorziene omstandigheden zich kunnen voordoen en waarderen uw medewerking om ons op de hoogte te stellen. Deze regels stellen ons in staat onze dienstverlening te optimaliseren en andere patiënten tijdig te helpen. Bij vragen of onduidelijkheden kunt u altijd contact met ons opnemen. Dank voor uw samenwerking en vertrouwen in Tandartspraktijk Besth.

Wat onze cliënten vinden

Reviews

“Erg tevreden met deze praktijk, er heerst een ontspannen sfeer tussen het personeel. Er wordt geluisterd en bij elke situatie altijd naar een oplossing gezocht!”

Simone de Jong

Simone de Jong

23 jaar

“Hele goede ervaringen opgedaan bij Besth. Het team mensen werkzaam in deze praktijk is klantvriendelijk, accuraat, ze nemen de tijd voor je en ze zijn deskundig.”

Anne de Vries

Anne de Vries

28 jaar

“Prima tandarts en assistentes, wordt hier al jaren prima behandeld, als je problemen hebt moet je dit wel bespreekbaar maken en niet afwachten.”

Amanda Mulder

Amanda Mulder

31 jaar

“Afgelopen vrijdag heb ik een kies gebroken en na een belletje naar de praktijk had ik al heel snel een afspraak. Naar mijn ervaring altijd een top service gehad bij Besth! ”

Vanessa Schouten

Vanessa Schouten

22 jaar

Kom in contact met tandartspraktijk Amsterdam Zuid

Neem contact op met onze tandartspraktijk in Amsterdam Zuid voor meer informatie. Wij zijn geopend van maandag tot en met zaterdag van 08.00-17.00 uur. Het is mogelijk om direct telefonisch of per mail een afspraak in te plannen. Onze tandartsen, mondhygiënisten en assistenten kijken ernaar uit om u te mogen verwelkomen in onze mooie praktijk in Amsterdam Zuid. Wij zijn er zeker van dat wij u kunnen helpen met het behoud of de restauratie van een mooi gebit en een zelfverzekerde glimlach!

Balthasar floriszstraat 45, 1071 VB Amsterdam
020 6700366
service@besth.nl
Ma - Za: 8:00 - 17:00Do: 8:00 - 21:00Za: Op afspraakZo: Gesloten
Klik hier om een Whatsapp gesprek te beginnen

Maak nu een afspraak voor jouw glimlach!

020 6700366
Maak een Afspraak